۵ نكته براي نگهداري يخچال

نمايندگي فريجيدر رسما و ۲۴ ساعته با تعمير يخچال فريجيدر ، تعمير ماشين لباسشويي فريجيدر ، تعمير ماشين ظرفشويي فريجيدر و غيره آماده خدمت رساني به شما مي باشد.

۵ نكته براي نگهداري يخچال

۸ بازديد

يكي از بدترين سناريوهاي ممكن را تصور كنيد. اگر شما مانند بسياري از مردم هستيد، ممكن است يكي از لوازم خانگي شما خراب شود و شما پول براي تعمير آن يا اينكه كسي را استخدام نكنيد تا آن را براي شما تعمير كند، نداريد.يكي از آن لوازمي كه دوست نداريد خراب شود، يخچال مورد علاقه ي شما است.

 

اگر مي خواهيد هوشمندانه فكر كنيد و از پيش به آينده بيانديشيد، به جاي درست آمده ايد! راه هاي زيادي وجود دارد كه شما مي توانيد يخچال و فريزر خود را با اقداماتي از قبيل تميز كردن و نگهداري به طور منظم از آسيب هاي ممكن محافظت كنيد.

در اينصورت هيچ دليلي براي صرفه جويي بيشتر در تعمير يخچال وجود نخواهد داشت.

براي كسب اطلاعات بيشتر مطلب زير را بخوانيد تا ببينيد كه چگونه كارشان را در خصوص صرفه جويي در هزينه شما انجام مي دهند.

1. يخچال خود را در دماي مناسب تنظيم كنيد.

اگر يخچال خود را به دماي پايين تر از مطلوب تنظيم كنيد، خواهيد ديد دستگاه شما سخت تر از حالت معمولي كار مي كند تا اين دماي پايين را حفظ كند.

اين اتفاق باعث مي شود كه يخچال شما پس از مدت كوتاهي خراب شود و طول عمر آن كمتر شود. شما مي توانيد اين مشكل را با تنظيم يخچال و فريزر خود در دماي گرم تر حل كنيد و يخچالي با طول عمر بيشتر داشته باشيد.

به علاوه، در صورتي كه يخچال شما به سختي كار نكند، مي توانيد مقادير زيادي را در قبض هاي برق خود ذخيره كنيد. 37 درجه را امتحان كنيد، زيرا دماي مطلوب براي صرفه جويي در هزينه و صرفه جويي در هزينه هاي تعميرات آينده است.

2. سيم پيچ هاي خنك كننده را تميز نگه داريد.

يكي از دلايل اصلي كه از خنك كردن فضاي داخلي يخچال شما جلوگيري مي كند، كثيف بودن سيم پيچ هاي خنك كننده است.

با گذشت زمان، اين سيم پيچ ها مي توانند با خاك و ساير گردوغبار محل پوشيده شوند كه موجب مي شود تا آنها كارآيي لازم را نداشته باشند. وقتي اين اتفاق مي افتد، كمپرسور شما خيلي داغ مي شود.

ايده خوبي است كه به طور منظم اين سيم پيچ ها در پايين يا عقب يخچال خود را با استفاده از جاروبرقي دستي تميز كنيد. اگر اين كار را به طور منظم انجام دهيد، يخچال شما سالها براي شما كار خواهد كرد!

3. فريزر خود را پر نگه داريد.

اگر در يخچال خود يك فريزر داشته باشيد، ايده خوبي است كه فريزر را در هر لحظه از زمان، پر از غذاهاي يخ زده نگه داريد. اين باعث مي شود فريزر شما درجه حرارت مطلوب را حفظ كند.

هر چه هواي كمتري در فريزر شما باشد، فريزر شما كارآيي بهتري خواهد داشت و به تعمير كمتري در آينده نياز پيدا خواهيد كرد.

4. هرگز درب را باز نگذاريد.

همانطور كه بايد بدانيد وقتي كه درب هاي يخچال را باز نگه مي داريد، هواي گرم از آشپزخانه شما به درون يخچال و هواي سرد از طريق درب باز خارج مي شود. وقتي اين اتفاق مي افتد، كمپرسور بايد هواي گرم را كه اكنون فضاي يخچال را اشغال كرده است خنك كند.

اگر اين كار را اغلب به طور منظم انجام دهيد، اين امر باعث مي شود كه كمپرسورهاي شما بسيار سخت تر از حد معمول كار كنند و اين باعث مي شود كه احتمال پرداخت هزينه تعميرات در آينده براي شما افزايش يابد.

5. غذاي گرم را داخل يخچال قرار ندهيد.

هميشه يك ايده خوب است كه قبل از قرار دادن غذا در يخچال، آن را به اندازه سرد كنيد. هر بار كه غذاي گرم را به يخچال اضافه مي كنيد، به هواي گرم بيشتري در يخچال اضافه مي شود و باعث مي شود كه كار براي كمپرسور سخت تر شود، همانطور كه در آخرين مرحله توضيح داده شد.

اين كار زمان بيشتري را به كمپرسور تحميل مي كند و به دليل كار سخت تر، استفاده از برق بيشتر شده و امكان خرابي دستگاه را افزايش مي دهد.

اگر ميخواهيد يخچال فريجيدر براي سالهاي زيادي براي شما كار كند ، اطمينان حاصل كنيد كه اين نكات را رعايت كنيد. زماني كه مجبور به پرداخت هزينه هاي بالاي تعميرات نيستيد، اين كار را نكنيد!

جهت تعمير يخچال فريجيدر بر روي كلمه كليك كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.